Жалпы білім беретін пәндер академиялық мектебінің құжаттары келесі бағыттар бойынша оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін көрсетеді:
– оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру, басқару;
– оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету;
– жұмыс пен қызметтің жоғары сапасын қамтамасыз ету;
– оқушылармен тәрбие жұмысы.
Мектеп жоғары оқу орындарының мамандарын даярлау, білім сапасын арттыру, оқу-әдістемелік және ұйымдастыру жұмыстарында мұғалімдердің шығармашылық белсенділігін ынталандыру бағытында оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүзеге асырады. Мектеп алдына қойылған мақсатқа келесі функцияларды орындау арқылы жетеді:
– Қайнар академиясының сапа саясатын жүзеге асыру;
– Қайнар академиясының СМЖ талаптарына сәйкестігі;
– сапа саласындағы академия мен мектептердің мақсаттарын жүзеге асыру:
– білім беру қызметінің өмірлік циклінің кезеңдерін жүзеге асыру;
– ұйымдастырушылық және басқарушылық;
– ресурстарды басқару;
– білім беру қызметтері мен бөлімше қызметінің процестерін бақылау, өлшеу, талдау және үздіксіз жетілдіру.
Мектеп оқушылардың жалпы мәдени деңгейін көтеруге, олардың белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға, қоғамдық-гуманитарлық цикл пәндері бойынша білімдерін пайдалана білуге ықпал етеді. Алға қойған мақсаттарға жету үшін мектептің педагогикалық ұжымы оқу-тәрбие жұмысын жоғары ғылыми-әдістемелік деңгейде ұйымдастырады, сыныптан тыс жұмыстың белсенді түрлерін (дөңгелек үстелдер, ғылыми-практикалық конференциялар, қалалық және облыстық мұражайларға экскурсиялар, әдеби кештер мен қызықты адамдармен кездесулер және т.б.) пайдаланады. Бұл оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, туған өлкенің тарихы мен мәдениетімен таныстыруға мүмкіндік береді. Мектепте эстетикалық мәдениет деңгейін көтеруге көп көңіл бөлініп, әдептілік дағдыларына баулуда.
Академиялық мектеп оқытушылары мерзімді түрде шетелдік ғылыми тағылымдамадан өтеді. Олар адамгершілікке тәрбиелеу мәселелеріне ерекше көңіл бөле отырып, тәрбие жұмысына қатысады. Студенттерге сабақ беруде ол олардың теориялық және практикалық білімдерін жетілдіруге тиянақтылық пен қамқорлық көрсетеді.
Академиялық мектептің оқытушылары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған көптеген оқулықтар мен монографиялардың, соның ішінде «Қазақстан тарихы», «Қазақстан тарихы» (2004, 2005, 2010-2016) авторлары. Сондай-ақ «Жетісудың демографиялық тарихы (1867-1926)» ғылыми монографиясы.