ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ОҚУ ҮРДІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Бакалавриат және магистратура бағдарламалары студенттер құрамында мүгедектер санатына жатқызылған адамдар және медициналық көрсеткіштерге сәйкес есту және сөйлеу қабілеттері шектеулі және тірек-қозғалыс аппараты мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар болған жағдайда арнайы білім беру қажеттіліктеріне бейімделеді.
Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың оқу процесін ұйымдастыру университеттің Академиялық саясатымен реттеледі. Мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін қажет болған жағдайда және бар болса, сабақтарға қатысудың жеке кестесі бар жеке оқу жоспары әзірленуі мүмкін.
Мүмкіндігі шектеулі адамдарды білім беру бағдарламаларымен қамтамасыз ету e-learning көмегімен, «PLATONUS» ақпараттық жүйесінің көмегімен жүзеге асырылады.
Мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін университет студенттердің веб-сайт және PLATONUS ақпараттық жүйесіндегі жеке кабинеттер арқылы білім беру порталының ресурстарына қашықтан қол жеткізу нысанын пайдаланады.
Мүмкіндігі шектеулі студенттерді бейімдеу мақсатында университеттің ақпараттық жүйелерінде қалай жұмыс істеу керек, сонымен қатар кітапхананың электронды каталогымен жұмыс істеу бойынша тренингтер өткізіледі.
Университет мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қабылдау, оқу және жұмысқа орналасу кезеңдерінде есепке алуды жүргізеді.
Академиялық мектептер педагогикалық ұжымды мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың алған білімі туралы уақтылы ақпаратпен қамтамасыз етеді, сонымен қатар мүмкіндігі шектеулі студенттердің оқу өнімділігіне тұрақты мониторинг жүргізеді, дер кезінде көмек пен қолдауды қамтамасыз етеді.
«Q» университетінің профессорлық-оқытушылар құрамы мүмкіндігі шектеулі студенттердің сапалы кәсіби білім алуына жағдай жасау үшін жұмыс істейді. Сабақтар мүгедектердің психофизикалық дамуы мен денсаулық жағдайына сәйкес басқа оқушылармен бірге жалпы топтарда, сондай-ақ жеке түрде ұйымдастырылады.
Жалпы топтарда оқу іс-әрекетін ұйымдастыру кезінде топта жайлы психологиялық климат құру мақсатында оқытудың әлеуметтік белсенді және рефлексиялық әдістері мен әлеуметтік-мәдени оңалту технологиялары қолданылады.
Оқытудың әдістері мен құралдарын, білім беру технологияларын және білім беру бағдарламасын іске асыруды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді таңдау білім алушылардың білім беру бағдарламасы бойынша жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізу қажеттілігін ескере отырып, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі білім алушылардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып жүзеге асырылады.
Мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін университет денсаулық жағдайын және медициналық ұсыныстарды ескере отырып, «Дене шынықтыру» пәнін игерудің ерекше тәртібін белгілейді.
Ағымдағы, аралық және қорытынды бағалауды өткізу кезінде ЖОО мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескереді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттер денсаулығының шектеулеріне бейімделген нысандағы баспа және/немесе электрондық білім беру ресурстарымен қамтамасыз етіледі.
Мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды ағымдағы, аралық және қорытынды аттестаттауды өткізу нысандары жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып белгіленеді (ауызша, қағазда жазбаша, компьютерде жазбаша, тестілеу түрінде және т.б.).
Мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін тағылымдамадан өту орындарын таңдау студенттердің денсаулық жағдайы мен қолжетімділік талаптарын ескере отырып жүзеге асырылады.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің әлеуметтік бейімделуі үшін үздіксіз және жан-жақты болып табылатын жеке қолдау көрсетіледі.