БАКАЛАВРАТ ДЕҢГЕЙІНДЕГІ КӘСІБИ ПРАКТИКА ТҮРЛЕРІ
БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ
Педагогикалықтәжірибе – екінші курс бакалавриат студенттеріне арналған орта білім берудің барлық білім беру бағдарламаларында жүргізілетін кәсіптік практика түрі, оның барысында кейбір базалық пәндер шеңберінде болашақ маманның қалыптасуының ең басында оқу процесінің оқу-тәжірибелік мазмұны біріктіріледі.
Оқу тәжірибесінің мақсатыоқу процесінде алынған теориялық білімдерді бекіту және тереңдету, бастапқы зерттеу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік хат алмасу дағдыларын қалыптастыру, білім беру бағдарламасына сәйкес практикалық дағдылар мен жұмыс дағдыларын меңгеруді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру.
Оқу тәжірибесінің негізгі міндеттері:
ӨНДІРІС ТӘЖІРИБЕСІ
Өндірістік практикабұл студентке нақты өндірістік жағдайларда маманның міндеттерін орындау арқылы пәндердің базалық және негізгі циклдерінде теориялық білімдерін бекітуге бағытталған кәсіптік практика түрі.
Өндірістік практика бакалавриаттың 3 курсының барлық білім беру бағдарламаларының студенттері үшін, сондай-ақ бейіндік пән циклі бойынша мамандандырылған магистратурада өткізіледі.
Өндірістік практиканың мақсатыоқыту процесінде алынған теориялық білімдерді бекіту, практикалық дағдыларды, құзыреттіліктерді және оқытылатын білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби қызмет тәжірибесін меңгеру, сонымен қатар озық тәжірибені меңгеру.
Өндірістік тәжірибенің негізгі мақсаттары:
ДИПЛОМ АЛДЫНДАҒЫ ПРАКТИКА
Диплом алды тәжірибе – бұл дипломды жобалау басталғанға дейін жүргізілетін кәсіби тәжірибенің түрі. Диплом алды практика бакалавриаттың соңғы курс студенттері үшін барлық білім беру бағдарламаларында жүргізіледі.
Диплом алды практиканың мақсатыстуденттің қажетті материалды жинақтауы, мазмұны бітіру біліктілік жұмысының (жобасының) тақырыбымен айқындалатын диплом жұмысын (жобасын) дайындау, жазу және орындау болып табылады.
Диплом алды практиканың негізгі міндеттері:
Диплом алды практикаға жетекшілік етуді, әдетте, дипломдық жұмыстың (жобаның) жетекшісі жүзеге асырады.
Диплом алдындағы практиканың қорытындысы дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғау кезінде баллдар қойыла отырып шығарылады. Дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғау мектептің Ғылыми комитетінің отырысында жүзеге асырылады және хаттамамен ресімделеді.
МАГИСТРАНТТЫҚ БАҒДАРЛАМАНЫҢ ПРАКТИКА ТҮРЛЕРІ
ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТ
Ғылыми-педагогикалық магистратураның білім беру бағдарламасы екі түрді қамтиды және теориялық оқытумен қатар немесе бөлек кезеңде өткізілетін тәжірибелер:
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
Оқыту тәжірибесіоқыту мен оқу әдістерінің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Педагогикалық тәжірибеәдетте академиялық мектепте кадрларды дайындау саласында жүргізіледі; теориялық білімдерін бекіту мақсатында студенттерге бакалавриат бойынша практикалық сабақтарды өткізуге рұқсат етіледі.
Педагогикалық тәжірибенің негізгі міндеттері:
Педагогикалық тәжірибе барысында білімді қалыптастыруға, жетілдіруге және жүйелеуге бағытталған міндеттер шешіледі:
ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ
Магистранттыңғылыми-зерттеу тағылымдамасықазақстандық және шетелдік ғылымның соңғы теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен, тәжірибелік мәліметтерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу мақсатында өткізіледі.
Зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаттары:
Зерттеу (өндірістік) практиканың мазмұны диссертацияның (жобаның) зерттеу тақырыбымен анықталады.
ПРОФИЛЬ БАҒЫТЫ
Мамандандырылған магистратураның білім беру бағдарламасы өндірістік практиканы қамтиды.
ӨНДІРІС ТӘЖІРИБЕСІ
ПД цикліндегіөндірістік практикаоқу процесінде алынған теориялық білімді бекіту, тәжірибелік дағдыларды, құзыреттіліктерді және магистратураның оқытылатын білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби қызмет тәжірибесін меңгеру, сондай-ақ озық тәжірибені меңгеру мақсатында жүзеге асырылады.